۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

گزارشی از تمرین تیم فوتبال نوجوانان؛

تمرین با نشاط با حضور مربی تیم امید/ شاگردان قنبرپور پنالتی زدند

تمرین با نشاط با حضور مربی تیم امید/ شاگردان قنبرپور پنالتی زدند

تمرین آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان ایران درحالی امروز برگزار شد که مربی تیم امید و آقای گل فوتسال جهان در این تمرین حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نوجوانان ایران که فردا شب برای حضور در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا راهی کشور تایلند می‌شود، از ساعت 10 صبح امروز در زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی، یک جلسه تمرین را برگزار کرد.

در این تمرین ابتدا بازیکنان به تمرینات سرعتی و استقامتی پرداختند و سپس در یک نیمه از زمین به مرور برنامه‌های تاکتیکی، استفاده از فضاهای کنار زمین و ارسال از جناحین پرداختند و سپس حدود 15 دقیقه تمرین پنالتی انجام دادند.

سپس حدود 10 دقیقه مصطفی قنبرپور با بازیکنان تیم صحبت کرد و در نهایت بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به فوتبال گل کوچک پرداختند. نشاط و انگیزه بالای بازیکنان در اجرای برنامه‌های تاکتیکی از اتفاقات بارز این تمرین بود که 90 دقیقه به طول انجامید.

مسعود مقیم مربی تیم فوتبال امید، سعید رجبی آقای گل جام جهانی فوتسال در سال 1992 و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن پیشین پرسپولیس و فعلی ملوان از نفرات حاضر در این تمرین بودند. شاگردان مصطفی قنبرپور ساعت 16 امروز هم یک جلسه تمرین در زمین شماره کمپ تیم‌های ملی انجام می‌‎دهند و فردا صبح هم به احتمال زیاد به استخر و سونا می‌روند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا 2014 - ‌تایلند آماده می‌کند، فردا شب راهی از طریق دبی راهی شهر بانکوک می‌شود. شاگردان قنبرپور روز یکشنبه 16 شهریورماه نخستین بازی خود در این مسابقات را برابر تایلند برگزار می‌کنند.

کد خبر 2362082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha